En hel del att göra idag

Idag e det fullt upp.
Möte, tvättstuga, städa ur bilen, städa hemma
Massa, massa saker

Hur konstigt det än låter ska det bli skönt att jobba imorgon.
Att vara ledig är verkligen skönt, men när man jobbar är allt "som vanligt" liksom

Och i ärlighetens namn blir jag bara stressad av att vara ledig.
Det känns ofta som att ja MÅSTE göra en massa saker bara för att jag har tid, när jag egentligen bara vill göra inget alls.

Själva tanlen på att vara ledig är underbar, men i praktiken är det mest bara jobbigt.

Jag har väl förmodligen en bra period nu eftersom jag känner såhär, jag flödar över av energ.
JA, livet i sej känns väldigt enkelt nu och det är ju bra.

Nu är det promenad emd hunden som gäller...

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0