Fredag

Imorse kunde ja faktiskt somna om efter att min älskling hade gått till jobbet.
Vanade runt tio tiden och va ordentligt utvilad.
Gött!

Igår hade jag en väldigt händelserik och trevlig dag.
Först va det möte med min läkare.
Hon vill tydligen hemskt gärna att jag ska börja antidepressiva mediciner.
Tack, men nej tack!
Jag frågade om huvudvärken, hon tyckte att ja skulle gå till vårdcentralen om det inte gick över.
Det roliga är då att ja inte har haft ont i huvudet sen dess =)

Ja fick umgås med min fina moster och mamma igår.
Det va alldleles vansinnigt trevligt.

Kvällen spenderades tillsammans med världens bästa Emmha.
Vi kollade på film och slukade chips, snackade ski och bara hade det trevligt.

Min gubbe kom hem igår och va nyklippt och fin i håret.
Min karl e sjuuuukt snygg.
Det ni!

Man kanske skulle ta en dusch eller göra nåt annat nyttigt!

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0