Grillat är gott

Nu kanske ni undrar va ja gör hemma en söndag när det ärmin jobbhelg.
Det ska jag tala om för er.
Hela avd Backsippan ska på kurs nästa vecka, så för att slippa jobba 8 dagar i rad fick vi öedigt idag.
Så nu va det löst =)

Igår ringde min karl och tyckte att vi skulle ut och grilla för att det va så fint väder.
Ja hade hela min lördag planerad redan med städning och tvätt, men eftersom det va så fint väder så följde ja me.

Vi packade in oss i bilen och åkte till hökmossen.
Lossade båten och for iväg.
Landade på en ö och grillade korv.
Jag är i nte så förtjust i korv egentligen, men det va nog det godaste jag har ätit i hela mitt liv.

Jag måste nog säga att det va den bästa lördagen på länge.
Mat, åka båt och trevligt sällskap =)


Vi har lämnat land


Jessie tyckte det va kul att åka båt


Jag sprang omkring barfota på ön och svalakde sen fötterna i vattnet


Mästerkockarna fixar maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0