Hjälp?!



Hur tänkte jag egenligen nu?!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har använt såna nåra gånger och det är lite knepigt innan man får in rätta snitsen på det. Första gången du gör det så borde du göra det helt utan smink för att undvika kladd. Egentligen ska man redan vara sminkad men jag brukar lägga maket efter.



Ta inte överdrivet mycket lim utan strýk bara ett tunnt lager på lösögonfransarnas under kant. Håll lösögonfransarna framför ögonlocket och måtta först ut rätt plats och tryck sedan till, använd en pinsett för att få den på plats. Du kan byta plats på lösögonfransarna max 1-2 gånger innan de blir förstörda så se till att de hamnar på rätt plats på en gång. Lycka till!! Jag kommer få en riktig party böna hemma hos mig på lördag :)

2010-05-11 @ 17:52:20
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag brukar som Veronica dra på sminket efter så man slipper bli arg iaf det inte går som man vill :P



Sen ett tips som jag har är att du ska låta limmet "torka" lite innan du sätter dit dom så du slipper stå och hålla i fransarna och vänta på att det ska torka! ca 15-20 sek.

Måtta ut innan hur långa du ska ha och börja sen med att sätta dom innerst på ögat först och sen utåt :)



Sen på med mascara när du har dom på så att dina fransar och de lösa "blir ett" :D



ha en underbar lördagskväll och dansa loss ordentligt för det ska jag göra ;D

2010-05-11 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0