Jag är glad

Har varit ute på en långpromenad med Jessie nu på förmiddagen.
Mötte Chloe vid busshållsplatsen.
Hon är så söt med sin lilla mage =)

Det va trevligt att träffa henne. Det va så länge sen.
Det bestämdes att vi skulle ses på en fika ganska snart.
Hennes glada jag smittade av sej på mej och ja känner att jag är glad idag.
Jag hade ett moment av irrititation tidigare i morse då ja upptäckte att Svea har använt soffan som en toalett.
INTE ok.

Men nu är jag glad igen.

Jag och gubben fortsätter att smida samboplaner.
Det känns väldigt bra.

Nu ska ja dammsuga, sen måste ja duscha innan jobbet.

PoK


Kommentarer
Postat av: kusifin

åhhh så mys att höra... glad kusin gör än annan kusin ännu gladare <3

2010-05-18 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0