Lite bilder

Jag har haft kameran liggandes i väskan hela vecan för att jag har velat ta kort på de fina omgicningarna vi har befunnit oss i.
Men inte förrens idag plocjade jag fram den =)


Alla är fredagsglada


Det fanns en hel del syrener längs vägen upp till Silviahemmet


Här skulle jag vilja bo


Drottningholms slott


Väl hemma passade vi på att gå förbi och gratta Gunborg som fyller 75 idag!

När ja kom hem efter alla festligheter och kursande åkte jag raka vägen till elgiganten och köpt emej en ny mobil.
Bara för att jag kan =)
Bild kommer imorgon, nu har jag lite bråttom.
Fredagsöl hos Nicke står på kvällens schema...

So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Emmha

Hur full var du när du skrev det där inlägget? Ellre gllra d u fellstavvningar? ;)

2010-05-29 @ 10:12:08
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Jenny

Långa naglar och litet tangentbord funkar inte ihop. Däe har du förklaringen!

2010-05-29 @ 11:06:40
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0