Mysonsdag

Jag och karln ja lever mitt liv med hade en riktig mysonsdag igår.
Varm choklad och smarriga smörgåsar.
Ja vet att ja egentligen bojkottar kolhydrater och socker i veckorna men vafan.
Man lever bara en gång.

Det va iallfall hur mysigt som helst och av nån anledning fick jag lite sambokänsla av det hela.
Jag vet att det absolut inte är tal om att flytta ihopp än.
Men jag längtar till den dagen ja kan kalla mej sambo =)

Vi planerade sommaren lite oxå.
Våfflan kommer få rulla många mil i år.
I slutet på maj har vi hållt ihop i 6 månader.
Ja funderar på att hitta på nåt rikitgt skoj åt oss då.
Än vet ja inte riktigt vad, men det är ju ett tag kvar till dess.

Oj, det börjar bli hög tid att börja göra mej färdig.
Ska på äventyr i Södertälje idag =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0