Tjohooo för delat pass

Ligger hemma och latar mej på soffan.
Har rast till kl 16.15
Ser fram emot att få äta Evas kyckling gratäng senare ikväll =)

Ja hade en alldeles vansinnigt trevlig kväll igår tillsammans med Pirre, Nicke och lite senare Adler.
Ja, Pirre och Nicke spelade TP och jag VANN!!!


Ehh nä, om sanningen ska fram så gjorde jag ju inte det.
Men jag kunde ha gjort =)

Sov hos Pirre inatt för ovanlighetens skull.
Påminn mej om att INTE göra det när ja ska upp tidigt dagen efter.
Ja har knappt sovit ett dugg.
Sängen är liten och gubben är alldeles sjövild när han sover.
Jag minns när vi började dela täcke, att jag tyckte att han va en sån bra sovkamrat för att han inte snarkade eller tog mycket plats.
Jag tar tillbaka det....

Nu ska ja försöka ta ogen lite förlorad sömn....
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0