Vevve är min Idol

Så jag måste göra samma lista som hon ;)

Har du på dig idag? Mysbyxor och linne

Har du kramat någon det senaste dygnet?
JA

Har du pussat någon det senaste dygnet?
JA

Har du för frisyr?
Långt hår

Har du husdjur? Ja

Har du pallat äpplen?
Inte just idag

Har du kysst någon och sedan ångrat dig?
Japp

Har du ätit senast?
 Kroppkakor på jobet

När vaknade du i morse?
09,40

När skrattade du senast?
I morse

När var du på fest senast?
I lördags hos Vevve

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville?
Igår

När fick du ditt senaste sms?
Idag på morgonen

När är du född?
1983

När tog du studenten?
2003

Vem kramade du senast? Pirre

Vem pratade du med i telefon senast?
Pirre

Vem skulle du vilja se ut som?
Ingen aning, mej själv antar jag

Vem fick du present av senast?
Sara

Vem gjorde dig arg senast?
Pirre

Vem sjunger det du lyssnar på nu?
Vet inte

Vem bor du tillsammans med?
Katten

Vem vill du kyssa nu?
Pirre

Vem spelade du tv-spel med senast?
Vevve och Mange

Vad väljer du, glass eller godis?
Glass

Vad väljer du, morgon eller kväll?
Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag?
Julafton
Vad väljer du, katt eller hund?
Hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär?
Blåbär

Vad väljer du, sova eller sex?
Sex

Vad väljer du, sola eller bada?
Sola

Kan du laga mat?
Näpp, matlagningen står gubben för

Kan du göra volter?
Ehhh nä

Kan du köra bil?
Kan och kan, men jag kör ändå =)
Kan du ditt eget mobilnummer?
Ja

Kan du säga hur många du har på msn?
Inte så många

Kan du säga vad klockan är?
13:45


Kommentarer
Postat av: Veronica

Listor är kul att göra när man är lite rastlös. Kul för mig att läsa också :)

2010-05-20 @ 12:23:58
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0