9 av 9

Nu är det äntligen sista kvällen på jobbet innan ledig dag.
Jag är inne på dag nio ochj ag vill lova att jag är lite lagom trött sådär.

Sista dagarna har jag brustit ut i ett hysteriskt övetrött skratt för att jag är helt slut.
Det tar på krafterna att jobba så mycket.
Och jag måste ju medge att jag är en aning förvirrad, och kan uppfattas som en aning blåst.
Men jag skyller på trötthet =)

Jag börjar komma iordning i lägenheten.
Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om färgen i vardagsrummet.
Den är blå/grå och väääldigt mörk.
Jag kanske vänjer mej, annars får jag helt enkelt måla om.

Jag har inte riktigt hittat hemmakänslan än, men det kommer väl.
Jag har nog inte riktigt hunnit landa efter allt stök.

Att inte ha nån hemma varje dag känns oxå konstigt.
Jag har vant mej vid att inte bo själv och det kommer nog ta ett tag innan jag tycker att det är ok.
Jag våldgästade stackars Heidi och hennes sällskap i helgen med en ursäkt om att jag inte va så bra på att vara själv just nu.

Nu ska jag kladda lite färg på vardagsrumsbordet, sen hoppas på att ja kan fixa mitt däck och sen gå och jobba.

PoK


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja usch!! Den där ensamheten efter en separation är det värsta som finns! Jag hade bott ihop med någon i 2 år när jag helt plötsligt skulle klara mig själv. Jag visste ju att jag skulle klara det galant men ensamheten var helt galet jobbig. Även om jag var 1000 gånger lyckligare utan honom så kände jag mig som den ensammaste i världen. Men det bästa är att det går över :)

Kram

2010-11-03 @ 11:35:56
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0