Äntligen hemma

Det har varit en fartfylld dag på jobbet idag.
Jag har varit glad och full med energi, fram till kl 19 ungefär.
Då dog jag en smula, och började längta hem till min chipspåse som jag visste fanns i skåpet och till katten såklart.

Jag kom på att jag hade varit ledig endast 1 dag av 12 och då är det väl inte så konstigt om man längtar efter att få komma hem.

Imorgon är det ledig dag och jag tänker tvinga med mej stackars Heidi på lampjakt.
Stackarn, hon får följa me mej på alla mina grejer.
Men än har hon inte klagat, så jag tror nog inte att hon tycker att det är så jobbigt.

7 dagar kvar tills jag fyller år.
På fredag ska det firas ordentligt.

Nu ska jag återgå till mina chips.

Hörs!
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0