Dagens nya

Idag fick party skorna äntligen följa med mej hem.
Jag har spanat in dom förut, imen tyckt att det varit onödigt då ja inte kommer använda dom så mycket.
Idag hade de gått ner till 199:- då kunde jag inte låta bli.

Mitt paket från HM kom idag oxå.
Nu väntar jag bara på det från halens =)

Såååååå jävla snygga!

 



Tofflor med päls är ett måste nu när det är vinter och kallt.

Tröja


Supermysig lite större tröja



Linnen kan man aldrig få för mycket av



Lång skjorta



Blommor brukar inte funka hemma hos mej, men det är fint!




Slänger in en bild på våfflans trasiga sko. Det va inte punktering, utan ett glapp mellan däck och fälg.
Kvinnor i all ära, men tack och lov för händiga män! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0