Favoriter

Det finns just nu fyra personer i min omgivning som får mej att må så väldigt bra.
För att vara lite hemlig benämner jag inte dessa med vare sej namn eller kön.
Men jag ska dela med mej av en del info:

1:
Personen som får mej att skratta och som kommer med de mest roliga komentarerna ever.
Personen som alltid finns i närheten när jag behöver.
När jag känner mej ensam.

2:
Personen som inger mej lugn.
Som kan få mitt hysteriska jag att bli lugn bara jag ser eller pratar med denna personen.
"Allt löser sej"

3:
Personen som kommer med kloka ord när jag tappat allt.
Som får mej att se saker ur en sunt perspektiv, och som kan dela med sej av egna erfaranheter.
Som inte bara säger saker för att det ska låta bra, utan verkligen menar det.

4:
Personen som får mej att känna mej vacker.
Som får mej att kunna tro på lyckliga tider igen.
Som inger mej hopp om att framtideninte behöver vara så mörk.

Alla dessa personer har en viktig plats i mitt liv.
Det är både nya och gamla bekantskaper, och jag vet att ni vet vilka ni är.

Ni gör mitt liv liiite enklare och jag hoppas att jag på nåt sätt kan ge nåt tillbaka.

<3






Kommentarer
Postat av: Emmha

Jag hoppas jag är nummer 1! :)

2010-11-03 @ 20:16:35
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0