Festligheter ikväll

Ikväll ska vi fira Vevve som fyllde år igår.
När Jonas kommer hem från jobbet ska vi åka in till tälje och möta upp kusin och hennes gubbe för att sen ta oss till Vevve.
Jag hoppas på en trevlig kväll.
(Bara inte M kommer, jag har lite svårt för den kvinnan)

Va skönt det är att vara ledig.
Ja fick sova till 10.15 idag, och nu ska jag koka lite kaffe, ta en cigg, och sen ta en lite promenad i det kalla vädret för att rensa tankarna lite.

Sen måste jag ta reda på tvätten som jag inte orkade igår.
Men jag har ju all tid i världen skulle man kunna säga =)

PoK


Kommentarer
Postat av: Veronica

M? Jag har ingen tjejkompis på M som kommer idag. Är det den jag tror? Jag har träffat henne EN gång och är INTE kompis med henne :p Vi ska ha super kul ikväll!! :)

2010-11-19 @ 15:29:25
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0