Inget gymmande, det blev en kebabrulle istället

Jag gick aldrig till gymmet igår.
Jag började plocka hemma och kände att jag ville hinna klart, och visst gjorde jag det.
Nu ska jag bara försöka ta bort all målafärg på golvet, eftersom nån smart man inte har haft skydd påd et under målandet.
*morr*

Mattorna ligger på plats, blommorna står i fönstret, gardinerna är upphängda och kläderna har hittat sin plats i garderoben.
Fint som snus, som Mikko skulle ha sagt =)

På kvällen va jag helt slutkörd, och ångrade lite att jag inte hade tagit det lungt på min enda lediga dag.
Men jag belönade mej med en kebabrulle från nya grillen.
Sjukt gott.
Men idag får jag lida för det.
Min mage mår inte bra alls.

Men det struntar jag i, för idag ska jag få träffa Alice.
Äntligen!
Ska bara hitta mitt ansikte och lite kläder,s en är jag redo för bebisgos.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0