" Jag vet en som inte går säker hahaha"

En mening på facebook som gör mej obehaglig till mods.
Antar att det är det som är meningen också.

Det värsta är dock att jag inte vet hur mycket allvar som ligger bakom detta "uttalande"
Lika gärna som det bara är ord skrivna i ren ilska kan det lika gärna vara på allvar.
Det är det som skrämmer mej mest, att jag inte vet vart jag har denna människa.
När det brinner, brinner det ordentligt.

Mitt brott?
Jag tog mej ur ett kasst förhållande och blev kär i en annan.

Jag har bett om ursäkt,  men ändå så fortsätter detta beteende.
De sista dagarna har jag blivit kallad både det ena och det andra, och jag kan förstå ilskan, men det uppenbara hatet gör mej rädd och otrygg.

Är det det som är meningen?
"Straffet" jag får ta för min lycka är att gå runt och inte veta vad eller vem som lurar runt hörnet.

Är det meningen att jag ska gå och titta över axeln varje gång jag går ut bara för att jag inte ville vara tillsammans med honom längre.
Är det meningen att jag ska vara rädd för att han inte va den jag ville leva tillsammans med?

Det verkar ju helt absurt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla de han skrivit nu då...

2010-11-15 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0