Jäklar va det snöar

När jag slog upp mina blå såg jag attd et snöade.
Vanligtvis gillar jag inte snö, men just idag fick det mej att bli lite glad.
Det innebär att vintern snart är här och att detta året snart är slut.

Jag ser nämligen fram emot 2011 =)

Men jag har en del att se fram emot innand et är dags att ta farväl av 2010.
*Julbord med jobbet
*Kryssning med tre av mina favoritpersoner
*Julaftonskväll på jobbet (ja tro det eller ej, men det är väldigt mysigt att fira jul där)
*Juldagen då min moster fyller år och det planeras en sjuhelsikes fest
*Nyårsafton då jag för en gångs skull är ledig på kvällen =)

Sen är det 2011 och jag har stora förhoppningar på det kommande året.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta en snöpromenad, men innan det ska jag bjuda er på ett par bilder från Vevvsans födelsedagsfest,
Enjoy:

Födelsedagsbarnet i fina hatten

 


Ante och Mange


Världes finaste par <3


Kusinkärlek


Vi sjöng singsatr med inlevelse


Sjuuukt mycket inlevelse =)


Elin va på g


Tess är definitivt världens sötaste kusin <3



Kommentarer
Postat av: KusiFin

Det GLÄDJER mig att jag är med på nästan alla festligheter innan året är slut =) och för övrigt kan jag INTE vara världens sötaste kusin... för det är ju DU =p <3<3<3

2010-11-22 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0