Jobb

Så har jag 5 dagar att se fram emot på jobbet.
5 dagar tänker ni, det är väl inget, en vanlig arbetsvecka ju.
Men där har ni fel!

För på mitt jobb, jobbar man som mest 4 dagar i rad, oftast tre.
Men eftersom Johanna va så snäll och bytte dag med mej så jag kunde gå på Vevves fest, så blir det 5 dagar nu.
Men det är ganska korta pass och dagtid, så det gör mej inte så mycket alls.

Idag måste jag komma ihåg att prata med arbetsledaren om semestern.
Va inne på heroma igår och kollade och det verkar som att jag har fått en dag semester.
Det går ju inte.
Måste ha båda dagarna, annars kan det ju lika gärna vara =)

Nu ska ja kolla lite partykläder till kryssningen
(som jag hoppas på ledigt till)

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0