Katt

Jag vet inte hur många ggr jag har vaknat inatt av att Svea har gått fram och tillbaka  mej.
Sen har hon kört in huvudet under min hand för att hon vill att jag ska gosa med henne.
Hur ska jag kunna göra det nör jag sover?
Eller nej, förlåt, försöker sova.

Så när klockan ringde för en stund sen hade jag verkligen ingen lust att gå till jobbet.

Försökte hitta på alla olika ursäkter för att slippa, vilket inte gick bra alls.
Så nu är ja uppe, ska dricka kaffe och se om jag törs ringa gubben.
Eller nä, jag väntar me det ett tag, han kan få sova en stund till =)


På tal om inget alls.
Hur kommer det sej att man är "supersmart" på fyllan?
All världens problem känns som en piss i havet och man skulle kunna lösa allt.
Jag får mina bästa ide'er när jag har druckit, helt klart, sen om de är genomförbara, det hör inte hit =)

Nu ska jag försöka kamma mitt trassliga hår.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0