Ledig

Ledig dag.
Äntligen.
Men som vanligt har jag en massa planerat.
Jag skulle ha åkt och snosat lite på Ericas lilla Alice, men eftersom min bil inte vill samarbeta får det vänta till imorgon.

Men idag är den stora tränardagen.
Jag och Jeanette ska till Katjas på eftermiddagen och träna våra stackasr små svaga kroppar.
Det framkom på ett medarbetarsamtal att det vore en bra ide´att kanske styrketräna lite då många av mina arbetsuppgifter innebär att man måste ha lite styrka.
Som det ser ut nu är jag nog den svagaste länken i arbetsgruppen.
Haha, vitsigt...

Dessutom gillar jag inte "fläbbet" som har satt sej runt midjan.
Det ska bort!

Jag gillar egentligen inte att träna.
Jag tycker att det är tungt och jag förstår väldigt sällan hur alla maskiner funkar.
Jag har heller ingen direkt kondition och flåsar som en överviktig elefant vid minsta ansträngning.

Men det är väl därför man tränar, för att råda bot på sånt.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till, ta en cigg och sen ut och sätta dit reservdäcket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0