Lördag kväll.

Sitter här hemma hos mej och funderar på om jag orkar åka till affären och handla nåt att äta.
Jag är inte så hungrig egentligen, mest bakfyllesugen =)

Gubben min drog till tälje för att kolla på hockey.

Gårdagen va kalasbra.
När Jonas kom hem från jobbet gjorde hans sej klar på en halvtimme(vilket jag absolut inte kan färstå hur man hinner det)
sen tog vi bussen, mötte upp Tess och Sasha och tog en taxi till Vevve.

Väl där tog det inte lång tid innan festen va ett faktum.
Vi drack, sjöng singstar, spelade frågespel och bara hade det trevligt.

Ut på krogen för att dansa.
Jösses va det va länge sen jag dansade och eftersom jag va lite slirig gick det inte så bra i skyhöga klackar =)

Men kul som fan va det.
Jag och Jonas va duktiga och åkte hem 01.30 bussen, men väl hemma blev det efterfest hos JOnas med Ante och Anna.

Jag måste säga att hela den här göra-saker-tillsammans-med-sin-pojkvän grejen är fantastisk.
Jag gilla'rt

Nu ska jag kolla om det är nåt på tv att se eller om man kanske ska slänga på en film. =)

PoK


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så hemskt mycket för en superkul födelsedagsfest! Jag hade en bra kväll och är glad över att ni kom :) We sure can party :)



Vad kul att du och Jonas funkar så bra ihop och att allt känns härligt för dig :) Jag blir glad av att veta att du har det mycket bättre nu!

Kram

2010-11-20 @ 22:47:26
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0