Men åhhhh

Kollade leveranstiden på klänningen.
V.50
Inge bra.

Min finaste Tess och jag får ta en sväng på tisdag och kolla in klädutbudet istället.
Eller så kan man ju kanske ta en av alla ickeanvända klänningar i min garderob...;)
Men det är ju inte lika kul =)

Ska snart gå till jobbet.
Huvudvärken som vägrar ge me sej får följa me till arbetet idag.

Idag är det personalmöte på jobbet, vilket betyder att jag måste stanna på jobbet en timme längre.
Inte va jag hade planerat.
Man kanske skulle ta ut sin friskvårdstimme idag så att jag slipper gå ut och gå efter jobbet.
Smart!

Nu ska jag fylla på med lite mer snabbkaffe (som jag egentligen inte tycker om) och sen gå till jobet.
Jag är väl förberedd med långkalsonger(läs strumpbyxor), raggsockor och dubbla tröjor.

Hörs!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0