Men kom igen!

När jag åkte till Ica Maxi härom kvällen tyckte jag nog att ena framdäcket va liiiite väl platt.
Nojar en del över punkterade däck då det tycks som att varenda bil jag har ägt har den förmågan att komma med dåliga däck.

Så igårkväll efter jobbet gick ja och kollade.
Mycket riktigt.
Vänster fram har fått påspunka.
Wihoooooo!
Eller inte.

Va e det me mej och punkterade däck??
Nu måste jag försöka hinna med att laga det oxå
Som om jag inte hade tillräckligt att göra!

Dagens planer är kurs 8-12
Jobba 12-15
Sätta fast listerna och bokhyllan (med lite hjälp från Pirre)
Packa upp det sista och gå över med kartonger till Heidi.

Sen lär jag inte hinna så mycket mer.

Nu:kaffe och cigg, sen mot kursen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0