Så trött, så trött

Min dag har spenderats med mycket trevligt sällskap.
En ny bekantskap som jag är glad över att ha fått träffa.

Ja, han är av motsatt kön, men det är ingen ide' att ni får en massa konstiga ide'er i era små huvuden.
Man kan faktiskt umgås med personer av det motsatta könet utan att behöva vara ett par.

Jag gillar honom, och trivs i hans sällskap.
Han får mej att må bra, och jag har kul med honom.
Mer än så behöver ni inte veta =)

Jag bokade om tvättstugan till imorgon.
Kl 7 är det dags.
Inte så himla smart efetrsom jag jobbar kväll och faktiskt har en chans att få sova lite längre imorogn.
Men jag är så trött nu att jag förmodligen kommer somna alldeles strax och vet vet, jag kanske är jättepigg imorgon.

Lite varma koppen på det här, sen natti natti.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0