Dags för en jobbhelg igen då

Så va den lediga dagen över och allvaret väntar igen.
Jobbar ikväll 13.15-21.15
Imorgon 7-16 och söndag 7.45-21.15
Visst är ni liiiiiite avundsjuka va?

Jag tänkte göra om lite i mitt liv.
Har gått flera dagar nu och bara mått skit.
I helgen är det jag som kollar efter ett nytt jobb, till att börja med.

Jag gillar mitt jobb, det gör jag.
Jag känner att jagh ar lärt mej en hel del genom åren.
Men av olika anledningar är det dags att byta.

Jag har funderat och funderat.
Min tankeverksamhet har varit i full gång hela tiden de senaste dagarna.
Ochj ag TROR att jag har bestämt mej.
Det kan alltid hända saker som gör att jag ångrar mej.

Men bara att få tänka positiva tankar gör att jags er lite ljusare på tillvaron.
Eller åtminstone försöker =)

Nu ska ja hoppa in i duschen och sen gå till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0