Det närmar sej

Jag har nog inte riktigt insett att jag faktiskt snart inte är sambo längre.
Förrens nu.

Jag vet hur det kommer bli.
Först kommer jag uppskatta ensamheten, lugnet som infinner sej när man kommer hem från jobbet.
Ingen att ta hänsyn till förutom katten.
Sen kommer den trista ensamheten komma.
När jag blir galet rastlös och ringer alla jag känner för att få lite sällskap.
Sen kommer den hopplösa ensamheten.
När det känns som att man är totalt övergiven av alla och inte har en enda vän.

Jag har liksom varit med förr, så jag vet.

Usch för detta....


Kommentarer
Postat av: Elina

Du kan alltid ringa mig gumman, jag kommer på stört!!<3

2010-10-28 @ 19:18:34
URL: http://elinaasberg.devote.se
Postat av: Veronica

Du kanske kommer att känna dig ensam men du är absolut inte ensam!!! Vi är många som finns vid din sida!! GLÖM INTE DET!!

Kram på dig!

2010-10-28 @ 19:59:47
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0