Emmha <3

JAg saknar Emmha.
Vansinnigt mycket.
JAg önskar att hon tog sitt förnuft till fånga och kom hem.
Jag saknar våra filmkvällar, våra utekvällar, och våra fikastunder.
Jag saknar våren då vi prämiärfikar på Emmhas balknong, jag saknar hösten när vi sveper in oss i filtar efter en långpromenad till Willys, jag saknar att spela nintendo wii tills svetten rinner, jag saknar att skratta med henne tills vi gråter.

Jag saknar hennes fåniga sms om menslukt på scania, jag saknar att ha henne så pass nära at jag kan ta bilen och åka in till henne när livet känns jobbigt.
Jag saknar att hon ringer mej 14 ggr på en dag för att hon har en massa "onödigt" att berätta.
Jag saknar att kunna ringe henne när JAG har en massa onödigt att berätta.

Jag saknar att bara kunna ringa henne och fråga va hon gör.

Emmha, KOM HEM NU!



Jag saknat tilloch me det dåliga skämtet om MC donalds skylten


Kommentarer
Postat av: Emmha

Nu fick jag ett par tårar i ögat! :( Fan vad jag saknar dig baby! :) Ska försöka ta mig råd och ringa dig nu i veckan! <3

Älskar dig!

2010-10-04 @ 16:16:43
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0