Jobba igen nu då

Så va min lediga helg slut och jobbet kallar ieftermiddag igen.
Kvällsvecka, skönt med sovmorgon.

Helgen har varit bra.
Jag har umgåtts med fina Elina, latat mej, pratat i telefon med människor som gör mej glad, ätit pizza (med efterföljande magvärk såklart), tittat på film, sovit ut efter en veckas galenskaper med extrajobb (vilket visserligen va vansinnigt trevligt, men att jobba dubbelt gör en rätt trött)

Insåg nu på morgonen att  vattnet va avstängt, OCH att jag faktiskt visste att det skulle vara så, men hade naturligtvis lyckats glömma bort det.
Hur hade de tänkt att jag skulle få i mej mitt morgon kaffe???
Och HUr fan ska ja kunna gå på toa?????

Inte ok, inte ok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0