Mera mat tack!

Idag har jag lyckats få i mej mat.
Ordentligt med mat.
Massor med mat =)
Å det smakade alldeles fantastiskt gott.
Jag höll ärligt talat på att tuppa av när ja kom til jobbet och åt lite kakor för att höja sockret.

När middagen serverades va ja inte alls hungrig men åt ändå, och lyckades få i mej en hel del =)
Nu känner jag mej mätt och belåten.

Jag har oxå fått ur mej en del smärta idag.
Jag har gråtit, gråtit och gråtit lite till.
Det va en enorm lättnad att få öppna sej och delge några av mina bekymmer.
Nu mår jag lite bättre, men är vansinnigt trött.
 Varför blir man det efter en störtflod av tårar??

Nåväl, nu är min rast snart slut och jag ska återgå till arbetet!

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0