Mina fantastiska vänner

LÖrdagen spenderades i underbart sällskap.
Jag åkte hem till Elina, och Vevve kom dit efter en stund.
Planen va egentligen att jag skulle följa me ut, men vi pratade så mycket att klockan blev alldeles för sent.
Och eftersom jag är så skötsam så åkte jag hem istället, eftersom arbetet kallade på söndagsmorgonen =)

Jag fick "gnälla" av mej lite, eller som Vevve så fint skrev, "lätta på hjärat"
=)

Det va skönt att få ur sej en hel del tankar och funderingar, men trots kloka råd så har jag fortfarande en massa saker som jag inte får att gå ihop.

Det mesta av mina fudneringar handlar om livet.
Det HÄR kan inte vara ALLT!
JAg har gjort allt jag vill, jag har utbildat mej klart, jag har uppnått alla mål som jag har satt.
Jag är redo att gå vidare.

Jag vill att nästa kapitel i mitt liv ska börja.
Jag vill bilda familj, gifta mej, köpa hus och allt det där som alla andra vanliga "svenssons" gör.

Det är mina nya mål =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0