Nu är det äntligen helg

Jag har hunnit bli upprörd ett antal ggr redan idag.
Jag hoppas att fredags kvällen bjuder på en mer harmonisk stämning än hittills.

Väntar på att klockan ska bli 16 så jag kan åka och hämta Elina.

Jag funderade ett tag på att kanske ta hand om Våfflan lite imorgon.
Typ tvätta henne, fylla på olja, dammsuga och damma henne
(jag pratar om bilen alltså, fick nämligen höra för ett tag sen att vissa kvinnor kallar sina nedre delar för våfflan, men så är inte fallet här)

Nu till det stora problemet.
Hur fan fyller jag på oljan?
Jag vet att det någonstans ska finnas en sticka som jag tydligen ska sticka ner där oljan finns (hur jag nu ska kunna hitta den), å då ska man tydligen veta om oljenivån är ok.
Men ok, vi säger nu att jag lyckas hitta stickan, och hålet.
Sen då?
Vilken olja ska jag ha, hur får jag ner den i hålet, som jag misstänker är ganska litet?????
Varför i allsin dar skulle jag skaffa mej en bil??
Varför va det ingen som sa nåt innan jag köpte bilen?
Varför kunde ingen hindra mej...!!!!!

=)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha ja det var asbraaaa Jennyyyy :)

2010-10-16 @ 15:21:43
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Emmha

eeeh.. du fyller inte på oljan där du kollar den... Du fyller på oljan i den stora saken typ på mitten av motorn som har ett stort hål...

2010-10-16 @ 21:53:43
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0