Psykosociala arbetsmiljön!

Vi fick en enkät igår på jobbet som vi skulle fylla i.
Tydligen ska det göras en gång om året, men jag har aldrig fyllt i en sån under mina 3 ½ år på Lugnet.
Iallafall.

Jag trodde att det hela va ett skämt.
"Använder du din privata bil i tjänsten?"
Ehh... skojar dom me mej?
Va har det att göra med hur jag mår på min arbetsplats?

"Använder du tjänstebil?"
Fortfarande....skojar dom me mej?

"Känner du till kommunens trafikpolicy?"
Men kom igen!

Det fanns ett fåtal frågor som hade med den psykosociala arbetsmiljön att göra.
Jaja, enkäten är ifylld och nu väntar jag med spänning på fortsättningen.

Det kommer förmodligen sluta med att vi får gå en kurs i bemötande.
Som om vi inte redan har gjort det!

Idag är det ett studiebesök i Strängnäs som gäller.
Om jag inte minns helt fel är det ett boende med BPSD diagnoser.
Kan bli kul.

Men först ska jag jobba mellan 8-12.45 sen är jag ledig till måndag, tack vare Johanna =)

Har inga planer alls för helgen, men nåt kul ska jag väl ändå hitta på!

Nu:kaffe och cigg!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0