Spenderat pengar idag

Idag har jag och Elina slösat en massa pengar.
Fast jag tror att Elina vann den stora slösartävlingen =)

Iallafall, nya höst/vinterskor, och nya jeans.
Super sweet <3

Ångesten höll sej borta medans jag shoppade men jag känner att den smyger sej på.
Eller ångest är fel ord.
Hopplösheten ska jag väl snarare säga.

För det är så det känns just nu.
Hopplöst.
Men jag försöker, med alla krafter jag har.
Jag försöker vara glad, jag försöker hitta på saker att göra för att slippa tänka.

Jag lever för tillfället i drömmarnas värld så förlåt mej om jag verkar lite frånvarande, det är inte min mening, det är bara så att jag har hittat ett skydd mot verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Livet är verkligen inte lätt.. Antingen stannar du hos Pirre och väntar, väntar och väntar på bebis. Eller så ser du dig om efter en man som vill ha barn med dig. Jag vet inte..lätt är det ju inte men det är du som väljer hur du vill ha det, ingen annan. Vet du varför han inte vill ha barn?



Kul att shoppa kläder :) Det är typ det bästa när man är lite nere.

kram

2010-10-05 @ 20:59:55
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0