Thank god för tvättmaskin

Vilken lyx ddet är att ha tvättmaskin hemma.
När jag liksom glömmer bort mej och inte förstår att man måste boka tvättstuga för att kunna tvätta då är det jäkligt bra med tvättmaskin hemma.

=)

Idag jobbas det till 14.30, sen ska jag och Elina åka till hedlandet och kolla lite.
Egentligen har jag inget jag MÅSTE handla, men jag måste ut och köra bilen lite och behäver ha ett utflyktsmål, ocg eftersom det va så länge sen jag va på hedlandet så får det bli så idag.

Kvällen bjuder på massor av tv tittande, eller kanske lite bokläsning.
Imorgon ska vi till Stockholm ocg fira Pirres bror som har fyllt 40.
Helgen är alltså fullbokad.

Nu gäller det bara att hitta nåt att ha på sej.
Mina favorit byxor är för stora, och sitter inge bra alls.
Det får väl bli klänning då som vanligt!
Men jag gillar klänning =)

Nu: Jobbet!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för kramen! Den behövdes...



Tvättmaskin är verkligen så jäkla bra att ha. Speciellt när underkläderna börjar ta slut i lådan :p Ha så kul i Hedlandet!

2010-10-15 @ 09:09:14
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0