Bort med allt gammalt

Idag gick jag igenom en massa gamla bilder.
Och raderade en hel del.
Människor som en gång funnits i mitt liv men som av olika anledningar har försvunnit behöver heller inte ta plats på min dator.
Jag raderade bilderna, och jag har raderat dom, ur mitt liv.
Nu finns det en massa plats för det nya =)

Men vissa bilder fick men ändå att tänka, på den tiden som va då bilderna togs.
Jag levde ien illusion av att vara lycklig.
Allt va fejk.
Kärleken
Vänskapen

Det va ett slags spel, elelr som en film som man visste förr eller senare skulle ta slut.
Den tog slut och mitt riktiga liv började.

Med riktig kärlek, riktiga vänner, ordentligt liv.
Men jag är glad att ha upplevt alla dessa besvikelser och lögner, det har fått mej att inte vara så naiv och godtrogen.


Oj vilket seriöst inlägg det här blev då =)
Nu ska hunden utfodras och sen ska det promeneras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0