Buzzador

Glömde ju berätta att jag för ett tag senregistrerade mej på buzzador.
Så nu väntar jag på min första kampanj.
Tänkte attd et kudne vara en kul grej, men eftersopm jag inte har provat än så kan jag ju inte rekomendera det.
Däremot tycker jag att ni kan gå in och läsa omd et så får ni se va ni tycker =)

Jag är fortfaradne tokförkyld, och ligger på soffan och tycker synd om mej själv.
Väntar på att Pirre ska ringa efter mat så at jag kan åka och hämta den.
Han håller på att pilla me datorn, jag antar attd et onte går så bra då jag hör ett å ett annat grymtande bakom soffan, och däremellan ett vrål
"DIIIIIIIILDO"
Det mest använda svärordet i vårat hem.
Då vet man att det inte går så värst bra =)


Kommentarer
Postat av: Dannii

Verkar som att förkylningen verkligen har drabbat alla :P

haha dildo, va e de för svärord :D

Du.. du vet ingen som är intresserad av att köpa hund? har precis skrivit som en annons inne på min blogg men.. vet inte vad ja ska göra med henne om ja inte hittar ett hem åt henne.. Ni vill inte ha en liten till ?? (a) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0