En ledig måndag

Jobbhelgen är över och jag är ledig.
Som vanligt står tvätt och städ på schemat.
Jag vet bara inte riktigt vart jag ska börja då vårat hem ser ut som ett bombnedslag.

Älskade mamma kommer över och fikar oxå, och svärmor kommer och klipper plommonträdet.

11 dagar kvar till den stora kryssningsdagen.
Klänning är beställd och en liten ny partyväska.
Nu fattas bara naglar och hårfärg, men det blir en senare inhandling =)

För tillfället försöker jag motstå impulsen att kasta mej över chips skålen som jag vet står i skafferiet.
Det är en riktig prövning vill jag lova.
Här sätts karaktären på prov...

Nähe, jag får väl ta tag i det tråkiga städandet då, så det blir gjort nån gång.

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0