Helgen

Den här helgen hat inte varit bra på något vis.
En av de värsta på länge faktiskt.
Även om den värsta stormen har lagt sej sitter ord kvar, som sagts i ren ilska.
Ord som fortfarande gör ont.

Det har fått igång mina negativa tankar igen och det är aldrig bra.

Jag försöker att alltid vara bra, att alltid göra det bästa för andra.
Vad får jag för det?
En massa elaka ord slängda i ansiktet och ett inre som smärtar.

Jag kommer komma över detta, och det onda kommer försvinna med tiden.
Men just nu, när det fortfarande är färskt i minnet, är det svårt.
Svårt att vara glad, svårt att hitta orken och lusten till att göra annat än bara gömma mej under täcket.

Men jag har ett par timmar på jobbet snart att ta hand om.
Och det måste jag bara orka, sen imorgon kan jag gömma mej en stund igen, när jag är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0