I'm back!

Ojojoj
Jag har inte haft nån större lusta tt blogga de senaste dagarna.
Mycket har hänt, och jag har helt enkelt inte orkat.
Jag har känt mej värdelös, skitkass och allmä'nt dålig den första delen av veckan.
Men det va väl det som va meningen.
När h*n gjorde som hon gjorde.

Jag kroknade ett tag, kunde inte sova, hade lite svårt att äta fast hungern gapade om mat.
Men insåg, med mycket hjälp fån Eva, att jag är nog inte så kass ändå.

H*n kan försöka så mycket h*n vill, jag kommer ändå stå rak i ryggen och inte börja bråka.
För det är det h*n vill.
Att jag ska skrika och gapa om orättvisor, så att hon kan starta en konflikt som kan leda precis vart som helst.
Det nöjet ska h*n inte få.

Så jag har en sak att säga bara:
Bättre lycka nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Dannii

va e det som har hänt och vem e hon?? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0