Långa tånaglar??

Jag och Elina va nyttiga igår och gick en promenad med hundarna.
Av nån anledning kom vi in på tånaglar och Elina påstod att hennes naglar va för långa.

"Låter det nä du går?"
"Va?"
"Ja du vet (försöker mej på ett krafsljud) när du går"
"Nä, om det låter vet jag inte"

Jag tror att hon inte uppfattade mitt försök till att bara rolig.
Vi har kanske inte samma sorts humor, eller så är det jag som har alldeles för dålig humor.
För jag tyckte det va kul =)
Extremt kul faktiskt, då jag för min inre syn såg henne med jääääääättelånga tånaglar som va i vägen när hon gick.

Nåväl.

Igårkväll gick vi sista rundan med hunden ja å gubben.
Jag försökte vara rolig även då och påstod att jag skulle ställa klockan för att hinna med ett par avsnitt av Tre kronor innan han vaknade.
Han tyckte detva pensionärsvarning och hotade med att göra slut.
Här sitter jag nu, kl 8 på morgonen och tänkte titta på just Tre kronor.
Vi får väl se om jag är singel senare idag då ;)

Fast jag kan ju försvara mej med att jag inte ställde klockan, utan faktiskt vaknade ändå.
Så det så!

PoK


Kommentarer
Postat av: Emmha

Hahhahaha jag tyckte det var jätte kul.. Det med tånaglarna alltså! :P

Det är då man vet att det är på tiden att köpa en nagelsax, när man börjar göra kraffsande ljud! :P

2010-09-18 @ 12:43:56
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0