Nackdelar och fördelar

NAckdelen med att vakna tidigt är att man inte har nåt att göra.
Affärenrna som jaga ska besöka idag öppnar inte förren tidigast 9.30.
Det är 2,5 timme dit.
Jag skulle kunna åka till Ica Maxi och handla det sista inför kvällen., men då ,måste jag ändå åka inigen.
Och det verkar ju jobbigt.

Men fördelen med att vakna tidigt är att amn får ut så mycket av dagen.
Man hinner me en jäkla massa, och som den stressade själ jag är så är ju det bra.

Måste hinna tvätta oxå.
Och dammsuga av lite.
Elina frågade mej igår om jag inte gjorde annat än å städa.
Jag sa att jag va tvungen eftersom min karl inte vet hur man plockar undan efter sej.

Nu blir det morgon ciggen, och lite facebooksnördande!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Danielle

du, dedär med en karl som inte riktigt vet hur man plockar undan efter sig känner jag igen lite grann haha.. Dock så får han städryck nångång men oftast så har han glömt hur man gör haha..

bekvämt dom har de alltså ^^

Tänk om en annan hade sån service hela tiden!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0