Snart, snart, snart

Om 11 dagar är det dags för en sväng ut på havet igen.
Det blev inget sist, men nu när fina kusin håller i trådarna så blir det av =)
Ska bli sååååååå skönt att komma hemifrån en stund, slippa tänka på den trista vardagen och bara umgås med fina människor.
I lööööööve it!

Hela lägenheten är nu städad, tvätten tvättad, hunden och katten matade, jag är mätt, mattorna ligger (äntligen) på plats.
Det enda som saknas nu är min sambo, som vanligt är han inte hemma.
Lika bra att vänja sej, det lär aldrig bli annorlunda.
(nä, jag är inte ett dugg bitter.....)

Nu ska jag snart kolla biggest looser sverige och förundras över hur man kan låta sej själv bli så stor.
Men jag gillar det programmet, jag blir lika rörd varje gång de lyckas gå ner och jag gråter minst lika mycket som dom.

See ya!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0