Torsdag

Och två jobbdagar kvar  denna veckan.
Känns ju fantastiskt.
Inget särskilt planerat i helgen förutom en liten tripp till Skärholmen på lördag med Elina.
Röjandet sparar jag till nästa helg =)

Imorgon är det kurs igen.
Jag funderar på att kompa från 12:00
Har 11.5 timme komp at ta ut och tycker gott att jag förtjänar det imorgon =)

Jag bestämde ju här för ett tag sen att jag skulle skippa dietandet på ett tag och försöka ändra tankesätt.
Det gick åt helvete.
I nästan hela mitt vuxna liv har jag tänkt på vad jag äter och har lite svårt att sluta me det.
Därför fortsätter det eviga bantandet.
Och ni som nu tänker säga "Men va larvig du är, du nehöver väl inte banta"
Bespara er energin.
Jag bestämmer själv och om jag inte trivs så är ju det mitt problem, inte ert.

4.4 kilo kvar!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag undrar om du har en våg och vilken sort i så fall? Jag skulle vilja ha en sån där som mäter fett % och allt sånt men undrar om de är bra. Har du nåt tips?? Jag satsade ju på att gå upp lite i vikt och nu har jag gjort det men det skulle vara bra att veta om det är fett eller muskler som de där extra kilona är :p

2010-09-16 @ 13:19:45
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0