Varför inte bara gilla läget??

Min kropp har tydligen bestämt sej för att inte vilja komma iform efter sommaren.
Jag kanske bara ska gilla läget och acceptera att ja inte är en 20 åring längre med storlek xs.

Jag provar olika dieter heeeela tiden.
Inget funkar, för att jag verkligen hatar att vara hungrig.
Jag promenerar till vad som känns som jordens ände minst 5 dagar i veckan, men vågen står envist kvar på samma antal kg.

Jag skippar kolhydrater och socker så gott det går, men ändå går ja inte ner ett gram.
JAg kanske skulle må liiite bättre om jag bara accepterade att jag ser ut såhär och faktiskt lära mej att tycka om min "nya" kropp.

Jag skippar dietandet ett tag och provar ett nytt tankesätt istället!


Kommentarer
Postat av: Dannii

Jo men det är ju klart att ni ska köpa tindra hihi :) ja ska skicka länken till annonsen till dig så kan du och pierre läsa all info om henne.. Slå en signal till mig eller maila. telefon nummer och mailadress finns i annonsen !!



http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/type_label/S%C3%A4ljes/district_code/1/id/A33633440/category_name/Hundar%2B%26%2Btillbeh%C3%B6r/ordernr/-1/what/gti_info/search_word/tindra

Postat av: pirre

du är ju så fin som du är

2010-09-08 @ 20:16:45
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Dannii

Jag tycker inte att du ska oroa dig över hur din kropp ser ut :) Det nog ingen annan än du som tänker "negativt" om den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0