Dröm eller verklighet?

Min hjärna arbetar för fullt.
Även nattetid.

Sista tiden har jag drömt så mycket att jag ibland inte vet vad som är sant eller inte när jag vaknar.

För nån natt sen drömde jag att jag och Jonas satt i soffan och han klappade mej på magen och sa:
"Jag längtar tills det ligger en bebis härinne"

Igår kom jag på mej med att fundera på om det va sant eller om jag hade drömt.
Jag drog slutsatsen att jaghade drömt.

Nu imorse råkade jag somna om lite på soffan.
Och drömde att jag och Jonas hade flyttat till min och mammas gamla lägenhet i brolunda.
Och att det tokspökade där och jag fick panik för att Jonas inte va hemma när spöket uppenbarade sej.
Vaknade med hjärtklappning och va livrädd innan jag insåg att jag drömt.

Man tycker ju att hjärnan borde få vila lite när man sover, men inte min.

Nåt som oxå är ett återkommande problem är att jag kan vakna mitt i natten och tro mej se saker.

Inatt vaknade jag runt 4 tiden och såg en blomma framför mej.
Den va så verklig att jag faktiskt trodde att Jonas gått i sömnen, hämtat en blomkruka från fönstret och ställt den framför mej.

Jag kanske håller på att bli galen på riktigt!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0