Färdigflyttade

Äntligen är flytten över.
Det gick fantastiskt bra, tack vare underbara vänner =)

Nu är det bara uppackandet kvar.
Jonas håller just nu på å grejar, men jag har varit så stressad ett tag vilket slutade med att magen krånglar.
Och jag har ju mitt lilla knep när tarmarna strejkar.
Man dricker lite thailändskt te, och sen är det som vanligt igen.
Men jag misstänker att jag hade tepåsen i liiiite för länge igår, för nu får jag springa på toa stup i kvarten.
Och eftersom jag är så vansinnigt otränad har jag lyckats få en helvetisk träningsvärk i vaderna och ser alltså ut som om jag har fått nåt uppstoppad där bak.
Ni kan ju tänka er hur det ser ut när jag i vild panik haltar till toaletten....

Så därför sitter jag i soffan och gör så lite som möjligt just nu.

Men snart är vi i allafall klara =)

PoK


Kommentarer
Postat av: Linda

Å så roligt med flytt!

2011-04-03 @ 22:12:20
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0