Buzzadorkampanj

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam är ett djupverkande balsam med inpackning inuti som ger en intensiv reparerande effekt.
Använd dagligen istället för ett vanligt balsam. Resultatet är ett mjukare och starkare hår som är återfuktat på djupet.
Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade FIBRE ACTIVES tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån.
MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.



Text och bild lånad från dove.com



Jag tycker personligen att detta balsam är toppen om man , som jag, är bästa vän med sin plattång.
Håret blir jättemjukt och fint och luktar alldeles underbart.

Jag rekomenderar er att testa!
De som har fått små tuber av balsamet har alla sagt att det är ett toppenbalsam.

för att demonstrera hur bra det är tänkte jag visa före och efter bilder.
Ignorera det faktum att jags er ut som en surpuppa på bilderna, det är håret ni ska titta på ;)



Före balsamanvändning



Efter balsamanvändning


Kommentarer
Postat av: Linda

Å, det där måste jag prova.

Ditt hår är superfint!

Kram

2011-08-13 @ 00:04:34
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Mika

vilken pudding!!!!

2011-08-17 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0