Höstväder

Trots stela ben och ond rygg tog jag mej ut för en powerwalk.
Det blåste ute och regnade lite smått.
Det är höst påväg.

Jag gillar hösten på ett sätt.
Man får köpa nya kläder (jiiiippi)
Man kan mysa med tända ljus inlindad i en filt.

Jag kan även tycka illa om hösten.
Trots tända ljus och mys har jag en tendens att bli lite deppig.
Ganska mycket deppg faktiskt.
Jag tappar orken och vill inte göra nåt annat än det jag MÅSTE.

Men jag har en del roliga saker att se fram emot inom den närmsta framtiden.

Först på listan är en kryssning med jobbet den 9/9
Sist hade vi så vansinnigt kul.
Jag träffade människor som jag hade sjukt kul med och det va fantastiskt att få umgås med mina arbetskamrater utanför jobbet.

Jag hoppas att nästa kryssning blir minst lika kul =)

Nu ska jag ta sista kvällsciggen, sen gå och lägga mej.

PoK

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fredagkvällen då? Du kommer väl? =) Kramar

2011-08-29 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0