Nya sängen är här.

Den nya sängen anlände just.
Så nu ska jag roa mej med att plocka ihop den.
Hoppas på att få sova gott i natt =)

För övrigt är jag ganska less just nu.
På jobbet, på mina "vänner", på det mesta.

Alla tjatar, gnatar och gnäller.
Inte minst jag.
Jag är rätt trött på mej själv faktiskt.

Alla saker som jag håller på att kämpa med verkar aldrig ta slut.
Jag är otålig och det känns som om jag har fastnat i nån seg jävla sörja som gör att det tar sån tid allt.

Ibland känns det som om jag bara bryr mej om alla andra utan att få nåt tillbaka.
Jag skulle kanske oxå vilja gnälla lite om mina egna problem.
Istället lyssnar jag på alla andra.

Det skulle va kul om nån någon gång frågade hur jag mår och faktiskt lyssnade på vad jag sa.
Det finns många som vet vad jag håller på att gå igenom men inte en enda har frågat hur det går, hur det känns eller hur jag egentligen mår.

Alla är så upptagna med sitt att det inte finns tid för mej.
Just nu skulle jag behöva lite uppmuntran för just nu är allt bara så jobbigt igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0