Torsdag

Idag åker vi till Dalarna med Jonas föräldrar.
Så jag håller på att tvätta för fullt.

Det ska bli skönt att byta miljö, samtidigt som jag oroar mej för att bli rastlös.
Det visar sej helt enkelt.


Jag har haft så jäkla ont i huvudet ett par dagar nu och jag misstänker nån allvarlig sjukdom.
(hypokondriker som jag är)
Det är skitjobbigt och förstör min semester.
Jag blir sur och grinig och beter mej som en galen pms kärring.
Typ.

Nä, nu e det dags för lite mer kaffe, en cigg, hänga tvätt och sen en promenad.

PoK

Kommentarer
Postat av: Emmha

Du kanske har fått en hjärntumör?? :-O :-O :-O :-I :-| :-| :-O :-O

2011-08-27 @ 12:28:39
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0